Ultimele articole publicate in blogul nostru

Strategii în Industria Hotelieră?

Astăzi, industria hotelieră este o industrie extrem de competitivă. Din ce în ce mai des, asistăm la deschiderea unui nou restaurant sau hotel, cu scopul de a maximiza satisfacerea nevoilor anumitor grupuri de consumatori.

O sarcină importantă și responsabilă pentru hoteluri este crearea unei reputații pentru servicii de înaltă calitate. Calitatea înaltă a serviciilor pentru oaspeți este asigurată în primul rând de experienţa şi calificarea personalului, buna cooperare şi efortul colectiv al tuturor angajaților, controlul constant și eficient din partea administrației, studierea și introducerea echipamentelor și tehnologiilor noi, extinderea gamei de servicii și dotări și îmbunătățirea constantă a calității serviciilor oferite.

În mod categoric, stelele de pe internet sunt mult mai importante decat cele de pe uşă. Degeaba ai un hotel de patru stele, dacă oaspeții tăi i-au dat doar două în review-uri. Clienţii vor prefea un hotel de trei stele care a obținut cinci de la review-urile de pe internet. Practic, ratingul de pe internet a ajuns în ultimii ani să cântărească mai greu decât cel formal oficial.



Urmăriți-ne și pe rețelele sociale:
--> -->